martes, 23 de marzo de 2010

Misterio III


I empeñarse nun sí que é un non!

8 comentarios:

  1. Mola moito!
    Pero teño curiosidade por como o fixeches tamén!

    ResponderEliminar
  2. é a pantalla do ordenador con diferentes fotos non? q vas pasando coa man que non esta no encadre?

    Jaja pero chulo está un rato

    ResponderEliminar
  3. me gusta mucho el vídeo pero me estoy rayando por saber cómo lo hiciste...

    por los ruidos que se escuchan; como de teclas, me da la sensación que se trata de un pc pero por más que lo veo no me viene nada a la cabeza

    ResponderEliminar
  4. É a pantalla dun ordenador, como ben di Pablo, a man que está fóra do encadre pulsa o rato e mostra unha nova diapositiva. Aínda que non o pareza son tons lisos... A escasa calidade da óptica encárgase do resto.
    Alégrome de que vos gustase.

    ResponderEliminar